Продавець Plus Plus розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
345 відгуків
+380 (91) 625-68-90
Усі питання будь ласка менеджеру в телеграм/вайбер/ватсап: https://t.me/zs_magazin
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення згідно із Законом «Про захист прав споживачів» Термін повернення: 14 днів Вартість повернення з допомогою покупця. Умови повернення та обміну Статтею 9 чинного Закону України 'Про захист прав споживачів' передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості* на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо цей товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом із товаром. Продавець не має права відмовити в обміні (поверненні) товару, не включеного до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону (збережено товарний вигляд, ярлики, пломби, є розрахунковий документ. Вартість повернення з допомогою покупця. *Розпаковану коробку із замовленням повернути кур'єру неможливо – всі питання та розбіжності щодо комплектації замовлення, відсутності товару чи наявності шлюбу вирішуються з інтернет-магазином, а не з перевізником. Відповідно до чинних норм законодавства, парфумерно-косметичні товари належної якості не підлягають поверненню чи обміну. Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р. №1023-ХІІ та Додатка №3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 р. №172, до товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню), належать: парфумерно-косметичні вироби, предмети санітарної гігієни, гребінці, гребінці та щітки масажні, товари в аерозольній упаковці, інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилки тощо). ). КОМПЕНСАЦІЯ ГРОШЕЙ ЗА ТОВАР! Якщо Ви відмовилися від товару на точці видачі «Нової пошти» Ми зобов'язуємося повернути вам Ваші фінанси протягом 7 днів з моменту отримання Вашої посилки у нас на пошті; Якщо Ви вирішили повернути товар після покупки, Вам необхідно повернути товар до нашого відділення «Нової Пошти» БЕЗ ПОДАТКОВОГО ПЛАТЕЖУ І + ОПЛАТУ ЗА ПЕРЕСИЛКУ. Це робиться, щоб уникнути шахрайства з боку клієнтів. Ми не маємо гарантій, що кожен клієнт поверне нам саме наш товар. Після того, як ми приймемо товар, перевіримо комплектацію та визначимо причину відмови від товару, ми повернемо Вам ваші гроші на картку ПриватБанку або МоноБанку.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner