повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару
відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після
отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Компанія повертається згідно з Законом «Про захист прав споживачів»
Термін повернення: 14 днів
Вартість повернення завдяки покупцям.
Умови повернення й обміну
Стать 9 чинного Закону України «Про захист прав споживачів» передбачена право споживача обміняти
незадоволений товар належної якості* на
аналогічний, якщо куплений товар не підходить за формою,
габаритам, фасону, кольору, розміру або з інших причин
не може бути використаний за призначенням, якщо цей товар
не використовувався і якщо збережений його товарний вигляд,
споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий
документ, виданий продавцем разом із товаром.
Продавець не має права відмовити в обміні (повернення)
товару, що не входить до переліку, якщо він відповідає
всім вимогам, передбаченим ст. 9 Законом (збережений
товарний вигляд, ярлики, пломби, є розрахунковий документ.
Вартість повернення завдяки покупцям.
*Расковану коробку з замовленням повернути кур'єру неможливо — всі питання та суперечки, що стосуються комплектації замовлення, браку товару або наявності браку розв'язуються з інтернет-магазином, а не з перевізником.
Згідно з чинними нормами законодавства, парфумерно-косметичні товари належної якості не підлягають поверненню або обміну.
Згідно зі словами 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р. No1023-ХІІ та Програми No3 до Постанова КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 р. No172, до товарів належного якості, які не підлягають обміну (повороту), належать: парфумерно-косметичні вироби, предмети санітарної гігієни, гребінці та щітки масажні, товари в аерозольному пакованні, інструменти для манікюру, педикюри (ножиці, пилочки тощо).
КОМПЕНСАЦИЯ ДЕНЕГ ЗА ТОВАР!
Якщо Ви відмовилися від товару на точці видавання «Нової пошти»
Ми зобов'язуємося повернути вам Ваші фінанси в період 7 днів із моменту відмови на пошті;
Якщо Ви вирішили повернути товар після купівлі, Вам необхідно повернути товар у наше відділення «Нової Пошти» БЕЗ НАЛОЖЕННОГО ПЛАТЕЖУ І + ОПЛАТА ЗА ПЕРЕСИЛКУ. Це робиться, щоб уникнути марнославства з боку клієнтів. У нас немає гарантій, що кожен клієнт поверне нам саме наш товар. Після того, як ми додамо товар, перевіримо комплектацію і визначимо причину відмови від товару, ми повернемо Вам ваші гроші на карту Приватбанка або Монобанка.
Попросіть адресу для повернення, у месенджері в менеджера в чаті.